Constantin Scarlat si Gigi Vasii sunt stapani ai transportului public de calatori din Pitesti pana in 2014, conform contractului de asociere semnat intre societatea Primariei, SC Publitrans 2000 SA si firmele CNCD si GIREXIM. Contractul este insa complet dezavantajos pentru municipalitate si pitesteni, lucru care a atras atentia DNA.
Pana la pronuntarea procurorilor insa, aproape 75% din profit va fi varsat in conturile oamenilor de afaceri amintiti, in conditiile in care pitestenii, prin sume de la bugetul local, suporta aproape jumatate din cheltuielilele materiale si de functionare ale transportului public de calatori din oras. Pitestenii platesc pana si ratele la autobuzeChiar daca aveam cel mai scump transport de calatori din tara, asta nu a fost de ajuns pentru lacomii oameni de afaceri pitesteni- Scarlat si Vasii. In martie 2008, printr-o completare la contractul de asociere cu Publitrans, votata in Consiliul Local, toate cheltuielile materiale de functionare si exploatare ale asocierii Publitrans- GIREXIM- CNCD trebuiau sa fie suportate in procent de 45% de la bugetul local. In iulie si august 2008, nu mai putin de 92% din subventia oferita de la bugetul local se duceau pe cheltuieli materiale, nu pe gratuitati sau subventionare de tarife, deci niciun leu din visteria Primariei nu se intorcea direct in favoarea pitesteanului de rand. 
Cu alte cuvinte, tot pitestenii platesc jumatate din costurile de operare ale autobuzelor, aici fiind incluse cheltuielile cu combustibilii, reparatiile, materialele si materiile prime folosite, dar si cu amortizarea autobuzelor cumparate. Intr-un cuvant, pitestenii platesc si ratele la autobuze, platesc combustibilii si toate cheltuielile conexe, dar profitul este incasat in mare parte de catre Scarlat si Vasii.Motorina mai ieftina, bilete mai scumpeAm analizat evolutia pretului la pompa la motorina in 2008, cand s-au facut si majorarile succesive de pret la bilete si abonamente, iar concluziile nu sunt deloc favorabile gastii formate din Constantin Scarlat, Gigi Vasii si directorul Publitrans, Manuel Rotaru. Astfel,  biletele de calatorie trebuiau sa se ieftineasca, nu sa se scumpeasca. Pentru ca, de la 4,25 lei litrul de motorina in aprilie 2008, in decembrie pretul ajunsese la 3,46 lei.
Dar pretul calatoriei chiar se scumpise. Ieftinirea motorinei cu aproape 30% trebuia sa duca la o reducere de tarif de cel putin 10%. Ca nu a fost asa, stim cu totii. In plus, pretul biletului de transport cu doua calatorii nu s-a mai modificat, ramanand de ceva timp la 3,4 lei. Chiar daca si acum, dupa scumpiri succesive, pretul la pompa pentru un litru de motorina este in jur de 4 lei- deci mai putin decat in primavara lui 2008. Profitul nu este impartit corectDupa ce ca bugetul local suporta amortizarea celor 80 de autobuze marca BMC cu care au intrat in asociere CNCD si Girexim, iata ca lucrurile chiar au inceput sa o ia razna. Astfel, printr-un raport de activitate intocmit la sfarsitul lui 2008, patronii de la Girexim si CNCD au avut tupeul sa ceara inlocuirea autobuzelor cu durata normala de functionare expirata (15 la numar) din bani de la bugetul local.
Peste un an, in noiembrie 2009, Publitrans isi innoieste parcul cu doua autobuze marca BMC. Astfel, Publitrans, din totalul de 31 de autobuze cu care participa la asociere, detine 17 date in folosinta de mai putin de trei ani de zile. Contributia CNCD si GIREXIM la asociere, in 2007, a constat in 80 de autobuze noi, pe care noi le-am estimat la o valoare de piata de pana in 7 milioane de euro. Inventarul bunurilor si valorilor Publitrans, care cuprinde inclusiv autobuzele si sediul societatii, ajunge la peste 5,6 milioane de euro. Nemaitinand cont ca patronii CNCD si GIREXIM nu au cumparat cele 80 de autobuze cu banii jos, ci si le amortizeaza in proportie de 45% cu bani de la bugetul local, un lucru este izbitor. Astfel, repartitia pierderilor si a profitului se face lunar, conform contractului de asociere, dupa cum urmeaza: 27% catre Publitrans, societatea Primariei, si 73% catre CNCD si GIREXIM. Cifrele sunt total dezavantajoase pentru bugetul local si pentru societatea Primariei, toata afacerea fiind, pana la urma, servita calda lui Constantin Scarlat si Gigi Vasii.