Provocarea cresterii unei companii este una dintre cele mai fascinante pentru orice antreprenor sau senior manager al unei organizatii. Growth Hacking este metodologia care face ca aceasta provocare sa devina realitate. Din acest motiv, am dorit sa va oferim instrumentele, exemplele si strategiile de Growth Hacking intr-un singur articol, astfel incat sa puteti incepe sa implementati cultura cresterii in afacerea dvs. Sa incepem!

Tinder, unul dintre cele mai bune exemple de Growth Hacking

De cand aplicatia Tinder a fost lansata pe piata in 2012, a devenit un fenomen care in doar 2 ani a ajuns la 10 milioane de utilizatori. Dar cum reuseste un startup sa creasca in acest ritm?

Sa ne amintim ca aceasta metodologie se bazeaza pe a face multe cu putin si filozofia ei consta in valorificarea la maximum a instrumentelor de Growth Hacking si a noii comunicari sociale pentru a creste o afacere. In acest sens, vom vedea ca Tinder, ca si alte startup-uri, au folosit aceste tehnici in strategia lor de crestere.

Oferta si viralitate

Cel mai simplu mod de a pune in functiune o piata este de a creste oferta. Cum? Puteti plati pe cineva pentru a va folosi produsul sau serviciul, puteti oferi stimulente pentru a participa etc. Asa o faci cunoscuta. In cazul Tinder, a fost luata in considerare o tendinta care a fost detectata in platformele de acest tip: ceea ce declanseaza participarea barbatilor este o interactiune prealabila ridicata a femeilor.

Tinder a angajat femei dintr-o sororitate in calitate de adoptoare timpurii si, pe masura ce implicarea a crescut, barbatii erau mai dispusi sa descarce si sa vada care le erau aproape. Deoarece generatia millennial este experta in digital, mai ales cand vine vorba de mobil, aplicatia a devenit o modalitate usoara, gratuita si rapida de a cunoaste pe cineva, astfel incat fenomenul s-a raspandit rapid prin gura in gura.

Combinatia dintre gura in gura si crearea ofertei a asigurat ca o aplicatie necunoscuta sa aiba in curand 15.000 de utilizatori si sa ajunga la masa critica necesara pentru a se impune ca retea.

Efectul retelei sociale

Pentru retelele sociale (Facebook, LinkedIn, Instagram etc.) numarul de utilizatori este esential si esential pentru succes. In cazul specific al lui Tinder, acest factor este si mai relevant. Avand in vedere ca aplicatia se bazeaza pe locatia utilizatorilor, intrucat sugestiile persoanelor care te-ar putea interesa se bazeaza pe proximitatea lor geografica fata de tine, daca sunt foarte putini utilizatori, numarul de sugestii ar fi insuficient si distractia s-ar termina prea rapid. La urma urmei, nu conteaza cat de distractive sau frumoase sunt interfata si experienta utilizatorului daca nu ai posibile sfaturi pentru intalniri.

Odata ce Tinder a avut destui utilizatori pentru inceput, restul a fost realizat prin efectul retelei sociale: cu cat sunt mai multi utilizatori, cu atat reteaua devine mai valoroasa si cu atat mai multi oameni o folosesc. Dupa cum puteti vedea, retelele sociale sunt unul dintre instrumentele fundamentale de Growth Hacking pentru crestere.

Experienta utilizatorului si intalnirea 3.0

Tine cont de faptul ca o retea care nu este bine facuta sau care nu atrage atentia, oricat de mult hype i-ai da, nu va decola. In acest sens, este interesant sa analizam cheile care au facut din Tinder o aplicatie diferita si potential compatibila.

Pentru inceput, Tinder a fost inteligent in analiza tendintelor de utilizare si a psihologiei clientilor pentru a face aplicatia sa merite sa vorbim si sa creeze dependenta.

1. Experienta utilizatorului

In linii mari, principala diferenta dintre Tinder si alte aplicatii mobile este modul in care navighezi prin asa-numitele „potriviri” sau sugestii care ti-ar putea placea. Chibriturile sunt prezentate ca un card virtual si poti demite o persoana foarte rapid si intuitiv de pe mobil, pur si simplu glisand degetul intr-o parte sau in alta pentru a indica daca iti place sau nu. Aceasta metoda lasa, de asemenea, mai mult spatiu liber pentru fotografii si informatii suplimentare.

2. Gamificare aplicata sistemului de intalniri

Partea care provoaca dependenta a lui Tinder este obtinuta prin utilizarea jocurilor si aplicand dinamica jocurilor. Este imposibil sa vezi mai multe sugestii pana cand nu ai acceptat sau respins una; pentru a trece la urmatorul trebuie sa dai un raspuns. Indemnul de a sti ce altceva este ceea ce ii face pe utilizatori sa nu se poata opri: ce se intampla daca persoana perfecta este in urmatoarea sugestie? Aceasta tehnica este folosita foarte mult in jocuri si functioneaza excelent pe Tinder. Multi utilizatori recunosc ca aplicatia a devenit doar o alta rutina in viata lor sociala pe web.

3. Aproape de experienta de viata reala

Cand esti intr-un bar cu prietenii sau prietenii si te uiti la cineva, primul lucru care iti atrage atentia este aspectul lui si apoi incepi o conversatie, daca vrei, cu acea persoana. Tinder functioneaza exact la fel; prima privire este cea care conteaza pentru a sti daca iti place sau nu de cineva, iar dupa aceea exista posibilitatea de a vorbi cu acea persoana.

4. Cote mari de meci cu efort minim

Tinder ofera posibilitatea de a gasi intalniri intr-un timp scurt si intr-un mod usor, lucru care astazi, intr-o lume cu dinamica de lucru foarte incarcata si timp limitat, este de apreciat. Nu exista chestionare lungi de completat, utilizatorii se inscriu rapid si in mai putin de un fluier pot incepe sa cunoasca oameni.

Externalizati aplicatia cu noi extensii

Matchmaker

Tinder a lansat o extensie numita Matchmaker, ca unul dintre instrumentele de optimizare Growth Hacking, conceputa pentru a permite utilizatorilor sa introduca doi prieteni, fie in scopuri romantice sau nu. Odata inauntru, acesti prieteni puteau discuta prin intermediul aplicatiei. Ceea ce parea o simpla adaugare de noi optiuni a devenit o modalitate de a deschide piata Tinder. Inainte, utilizatorii puteau gasi potriviri doar pentru ei insisi, iar limita de utilizatori era stabilita, probabil, pentru cei singuri care cautau intalniri. De la lansarea Matchmaker, aplicatia a devenit accesibila mai multor persoane, inclusiv celor care nu cauta intalniri, precum persoanele casatorite sau in relatii romantice.

Momente – Snapchat si Instagram

Aceasta extensie permite utilizatorilor sa partajeze fotografii cu potrivirile lor si schimba modul in care interactioneaza in retea, crescand mecanismele de implicare si retinere.

Influencer Marketing

Unul dintre lucrurile care au dus la cresterea Tinder, pe langa tot ceea ce am discutat deja, a fost strategia de marketing influencer. Ajutorul „celebritatilor” pentru a face publicitate Tinder a fost una dintre cele mai importante retele de influenta pentru companie in ultimii ani. Practic, Tinder a contactat utilizatori puternici si celebri pentru ca acestia sa isi creeze un cont in retea, in schimbul a ceva, si sa-l promoveze. In 2015, Tinder a devenit una dintre cele mai descarcate 100 de aplicatii pe Android si iOS in pana la 44 de tari. Dupa cum ati vazut, aplicand strategii si instrumente de Growth Hacking, cresterea poate fi incredibila.

Monetizarea Tinder

Tinder a fost intotdeauna dorit sa fie gratuit, cu toate acestea, au cautat modalitati de a monetiza aplicatia in alte moduri. De exemplu, se gandeau sa taxeze un supliment daca doreau sa acceseze optiunea de a accepta o potrivire care a fost renuntata de utilizator, deoarece odata stearsa nu mai poate fi revenita. A fost introdusa si o campanie in care personajele din serialul de televiziune „Mindy Project” s-au potrivit cu utilizatorii.

Strategia de crestere: incepeti sa cresteti

Acum sa vedem cum poti aplica aceasta crestere in afacerea ta. In armonie cu hacking-ul de crestere, o strategie de crestere face parte din acea mentalitate disruptiva care ajuta o companie sa evolueze si sa creasca. Metoda pe care o foloseste compania pentru a-si extinde afacerile va depinde de multi factori; printre acestea situatia financiara, concurenta si chiar reglementarile guvernamentale. Cu toate acestea, toate companiile, indiferent de conditiile lor, au ceva in comun: dorinta lor de a creste si de a dezvolta strategii de crestere. Dupa cum vom vedea mai tarziu, orice strategie va trebui sa fie sustinuta de instrumentele adecvate de Growth Hacking.

Mentalitatea care domneste in acest proces de escaladare se invarte in jurul unui obiectiv: cum imi vad compania in urmatorii 5 ani? Strategia de crestere va determina cum sa se raspunda la aceasta intrebare si va stabili pasii care trebuie facuti pentru a face posibile obiectivele pe termen lung ale companiei.

Odata ce a fost gasit un model de afaceri validat, multi antreprenori raman blocati in experimente si nu se pot  concentra pe valoarea companiei si s-o exploateze. Intr-o strategie de crestere trebuie gasit un echilibru intre executie si viziune pentru a finaliza cu succes evolutia companiei.

Tipuri de strategie de crestere

Intr-o strategie de crestere poti alege diferite cai sau modalitati de atingere a obiectivelor stabilite. Au fost stabilite in mod obisnuit diverse modalitati de a realiza o astfel de crestere, cu toate acestea, obiectivul constant al acestor strategii este de a se reinventa si de a cauta modalitati noi si mai bune de a creste. Descopera aici strategiile de Growth Hacking pe care trebuie sa le cunosti.

Patrunderea pe piata

O afacere mica foloseste o strategie de introducere pe piata atunci cand decide sa  comercializeze produse care exista deja  pe piata. Modul de crestere a utilizarii produselor companiei, si nu a celor ale concurentei, este  cresterea cotei de piata prin reducerea preturilor. Pe pietele in care exista o diferentiere mica intre produse, un pret mai mic poate ajuta o companie sa-si creasca cota de piata.

Expansiunea pietei

O strategie de crestere bazata pe expansiunea pietei implica  vanzarea produselor existente pe o noua piata. Exista mai multe motive pentru care o companie ar putea lua in considerare o strategie de extindere a pietei.  In primul rand, concurenta poate fi de asa natura incat sa nu existe loc de crestere pe piata actuala. Daca o afacere nu reuseste sa gaseasca noi piete pentru produsele sale, nu poate creste vanzarile sau profiturile.

O afacere mica poate folosi, de asemenea, o strategie de introducere pe piata daca gaseste  noi utilizari pentru produsul sau.  De exemplu, un mic distribuitor de sapun care vinde magazinelor de vanzare cu amanuntul poate descoperi ca lucratorii din fabrica sunt, de asemenea, un potential client pentru produsul lor si poate decide sa comercializeze si pe aceasta piata.

Extinderea produsului

O afacere mica isi poate extinde, de asemenea, linia de produse sau poate adauga noi functii pentru a creste vanzarile si profiturile. Atunci cand intreprinderile mici folosesc o strategie de extindere a produselor, aceasta se intampla adesea pentru ca vad piata actuala ca fiind saturata si trebuie sa ofere ceva care le diferentiaza de concurenta.

Aducerea de produse noi poate ajuta la compensare, dar reinventarea celor vechi este, de asemenea, de ajutor; adica, la acele produse care au devenit oarecum invechite, se adauga functii noi, mai actualizate.

Diversificarea

Strategiile de crestere includ, de asemenea, diversificarea; adica o afacere mica decide sa vanda produse noi pe noi piete. Acest tip de strategie poate fi foarte riscant, trebuie sa planificati cu atentie momentul cel mai bun pentru a o duce la indeplinire.

Cercetarea de piata este esentiala in aceasta miscare, deoarece compania va trebui sa  determine daca consumatorii de pe noua piata vor aprecia produsele sale.

Achizitie

In achizitie,  o companie cumpara o alta companie pentru a-si extinde operatiunile. O afacere mica poate folosi acest tip de strategie pentru a-si extinde linia de produse si a intra pe noi piete. Strategia de crestere a achizitiilor poate fi riscanta, dar inca  nu este la fel de riscanta ca o strategie de diversificare.

Unul dintre motive este ca produsele sunt deja stabilite pe piata, asa ca este mai sigur sa te joci. Un pas cheie inainte de a realiza aceasta strategie este sa stii exact ce vrei sa obtii cu ea si ce beneficii va aduce achizitia noii companii, deoarece este o investitie importanta si trebuie sa stii cum sa o executi si daca este. merita.durerea.

De ce este importanta o strategie buna de Growth Hacking?

Avand in vedere Strategia de Crestere, dorim sa va oferim 5 chei pentru a va putea duce la indeplinire strategia si a finaliza stabilirea actiunilor concrete care vor genera crestere rapida in compania dumneavoastra.

1/ Analizati mediul din sectorul dvs

Primul pas este sa ne concentram pe evaluarea situatiei actuale in sectorul nostru de piata si in special in compania noastra: ce strategii sunt deja utilizate, care sunt domeniile care trebuie consolidate si care ofera deja performante si rezultate bune.

Stai cu toti partile interesate din compania ta si explica ca vei incepe sa folosesti tehnici mai agresive, dar ca vor obtine rezultate mai bune. Planifica-ti  strategia cu fermitate si convingere; Cei care au urmat formulele traditionale de marketing in intreaga lor cariera pot vedea metodele tale ca fiind oarecum riscante, dar da-le exemple de cazuri in care a functionat si a avut succes si concentreaza-te pe modul in care poti extrapola acele cazuri la interesul tau special pentru companie.

Ce ar trebui sa analizezi?

  • Strategii utilizate in prezent.
  • La ce date au fost aplicate?
  • Care au fost rezultatele.
  • Care sunt previziunile de afaceri.
  • Ce instrumente de growth hacking sa folositi

Cunoasterea situatiei actuale va va ajuta sa stabiliti mai bine obiectivele si sa comparati rezultatele.

2/ Definiti obiectivele: cum sa o faceti in mod inteligent

Ca in orice strategie, definirea obiectivelor de abordat pentru a sti incotro mergi este esentiala. Desigur, rezultatele tale pot fi mult mai bune atunci cand inveti sa definesti  obiective inteligente  , adica acestea trebuie sa indeplineasca o serie de caracteristici; fi specific, masurabil, realizabil, realist si limitat in timp.

Specific:  trebuie sa specificati obiectivul cat mai mult posibil pentru a putea identifica ceea ce doriti sa realizati. Napoleon Hill, care a fost consilier al mai multor presedinti americani, a spus ca una dintre regulile succesului este definirea precisa a obiectivelor. De exemplu: „slabiti pana la vara” nu este un obiectiv specific. ‘Voi alerga 45 de minute in fiecare zi, o sa am o alimentatie echilibrata cu 5 mese pe zi, cu fructe, legume si carne in cantitati mici si voi bea 8 pahare de apa’, asta pentru au obiective specifice.

Masurabil:  Masurand un obiectiv il putem compara cu planificarea si decide daca suntem pe drumul cel bun sau, dimpotriva, trebuie sa schimbam strategiile. Acest lucru ne va ajuta sa stabilim daca indeplinim obiectivele propuse. In acest sens ne place sa reamintim o expresie definita de filosoful William Pepperell, „ceea ce nu poate fi masurat nu poate fi controlat”.

De acord:  daca sunt oameni care urmeaza sa fie implicati in schimbarea strategiei, trebuie mai intai sa discutati cu acestia si sa-si atingeti angajamentul, deoarece obiectivele colective sunt foarte greu de atins daca cei implicati nu sunt angajati fata de ele.

Realiste si realizabile:  obiectivele stabilite trebuie sa fie in limitele propriilor posibilitati. Propunerea unui obiectiv de neatins te va duce direct la esec.

Limitat in timp:  toate obiectivele trebuie sa aiba un termen limita in care sa fie realizate. Se poate intampla ca la acea data sa fi realizat sau nu. Daca nu ai o limita de timp, poti cadea in relaxare si scopul poate fi amanat la infinit.

3/ Identificati-va punctele forte si transformati-le in actiuni

Intrebati-va: la ce se pricepe cu adevarat brandul, la ce valori puteti contribui si ce actiuni va vor ajuta sa il transmiteti.

Exista multe tehnici stabilite astazi pe care probabil nu te identifici cu Growth Hacking, dar care, totusi, vin direct din acesta si care te vor ajuta considerabil. Sa vedem cateva:

  • Mentionati  influenti , in special pe retelele de socializare.
  • Utilizati tactica  Zgarie -nori.
  • Ofera o carte electronica gratuita.
  • Creati o  fereastra pop-up inteligenta.
  • Faceti un videoclip demonstrativ.
  • Proiectati o  pagina de destinatie  care transforma vizitele in vanzari.
  • Trimiteti un e-mail de marketing.
  • Utilizati tehnica cresterii preturilor.
  • Faceti comentarii pe bloguri.
  • Faceti  puterea de remarketing.
  • Lucrati la marketing de continut.
  • Efectuati teste A/B.
  • Indragostiti-va de actiunile de gamification.

Aceste tehnici, impreuna cu instrumentele Growth Hacking, vor fi cheile cresterii tale.

4/ Masurati eficacitatea actiunilor dvs

Una dintre cheile Growth Hacking este analiza, analiza si analiza… Este esential sa obtineti date pentru a masura rezultatele. In acest pas, actiunile tale au deja o cale si trebuie sa analizezi rezultatele care au fost obtinute din ele. Realizati un  tablou de bord  in care colectati toate informatiile pentru a avea o imagine de ansamblu asupra intregului proces si a rezultatelor acestuia.

Analizati ce obiective au fost indeplinite si care nu; Cu datele veti putea identifica ce entitati au intervenit astfel incat obiectivul sa nu fie indeplinit si veti putea decide ce tehnici si instrumente de Growth Hacking sa aplicati.

5/ Optimizati-va strategia de Growth Hacking pe baza rezultatelor

Odata analizate rezultatele, trebuie sa imbunatatiti strategia si actiunile, indiferent daca ati indeplinit obiectivele sau nu. Dupa cum bine stiti, in aceasta viata totul poate fi imbunatatit. Luati toate invatarile dobandite si folositi-le pentru a lansa noi actiuni imbunatatite.

Peste 20 de instrumente de Growth Hacking

Acum ca avem cheile pentru a incepe strategia, avem nevoie de instrumentele Growth Hacking. Figura  Growth Hacker  va fi cea care le va folosi pentru a-ti stimula cresterea si a cauta acele nise in care pierzi consumatori si ai un dezavantaj.

Instrumente pentru Growth Hackers

  1. Kingsumo. Acest plugin wordpress va arata care este cel mai bun titlu pe care il puteti avea pe site-ul dvs. pentru a obtine mai mult trafic. In plus, titlurile variaza pe masura ce utilizatorii le distribuie prin retelele sociale.
  2. Schimb de sarituri. Acest instrument va permite sa detectati cand utilizatorii vor parasi site-ul dvs. web si sa lansati diferite ferestre pop-up pentru a le mentine.
  3. Buzzsumo. Total gratuit, cauta acele subiecte care primesc cele mai multe comentarii; De asemenea, va permite sa cautati alti utilizatori cu care puteti colabora scriind articole.
  4. Sellhack. Aceasta companie are un serviciu API care localizeaza email-ul utilizatorilor, precum si numele si prenumele acestora si locul in care lucreaza.
  5. Mixrank. Este unul dintre cele mai utile instrumente de Growth Hacking atunci cand cautati pe tot internetul companii, aplicatii si utilizatori care pot deveni potentiali clienti ai companiei dvs., pe langa generarea propriilor actiuni pentru a-i atrage. Gasiti noi surse de trafic potential si monitorizati concurenta pentru a vedea care sunt miscarile lor in retea.
  6. Totango. Va ajuta sa imbunatatiti experienta utilizatorului pe masura ce navigati pe net; De asemenea, separa acei utilizatori care sunt interesati de produsul dvs. de cei care nu sunt.
  7. Vero. Puteti detecta procesul de cumparare sau abonare al utilizatorilor si sa cunoasteti ce produse ii intereseaza, pentru a le trimite e-mailuri astfel incat sa redevina interesati de site-ul dvs.
  8. Instagram. Instrument pentru crearea diferitelor pagini de destinatie, originale pentru a atrage clienti. Fie ca este vorba de optimizarea unui site web sau pentru mobilul tau…
  9. SumMe. Cresteti eficient traficul site-ului dvs. prin intermediul diverselor instrumente de Growth Hacking pentru conversie si clasificarea utilizatorilor, printre altele.
  10. Google Analytics. Este unul dintre cele mai bune instrumente de analiza Growth Hacking. Cu ajutorul acestuia vei putea analiza continutul site-ului tau, traficul, conversia campaniilor tale, marja de profit si sa creezi rapoarte detaliate care compara perioadele de timp, printre altele.
  11. Neilpatel.com. Iti arata informatiile asociate cu fiecare persoana care viziteaza web-ul; Aceasta aplicatie depaseste indicarea cati utilizatori v-au vizitat site-ul web, dar va permite si sa ii segmentati.
  12. ITTT. Un instrument care va permite sa automatizati continutul pe orice retea sociala sau platforma prin introducerea diferitelor coduri rss precum si a tot ceea ce doriti sa mentionati, toate create printr-un sistem de retete.
  13. Zapper. O aplicatie de combinare a sarcinilor, care poate fi personalizata la un nivel superior in comparatie cu IFTT.
  14. Mailchimp. Este unul dintre instrumentele Growth Hacking pentru a va stimula marketingul prin e-mail. Acesta serveste atat pentru gestionarea bazelor de date de abonati, cat si a diferitelor campanii care sunt lansate.
  15. ClickToTweet. Aceasta extensie va permite sa introduceti un cod in site-ul dvs. web, astfel incat utilizatorii sa poata tweet continutul pe care il dorim.
  16. Quicksprout. Face o analiza rapida a web-ului si va ofera sfaturi pentru a-l optimiza pe baza SEO, cum sa lucrati cu cuvinte cheie sau sa va analizati strategia de social media.
  17. Woorank. In cadrul instrumentelor de Growth Hacking am dorit sa includem acest site web care va permite sa creati rapoarte personalizate privind traficul care ajunge pe site-ul dvs., SEO, social media si multe altele.
  18. Moz. Acest plugin este disponibil atat pentru browserele Chrome, cat si pentru Firefox. In calitate de utilizatori, ne permite sa vedem clasamentul in care este pozitionata concurenta noastra, domeniul, link-urile externe sau interne si multe altele.
  19. Qualaroo. Creati chestionare usor de urmarit pentru a gasi cea mai buna experienta pentru utilizatori.
  20. Web similar. Dintre toate instrumentele de Growth Hacking, acesta analizeaza performanta site-ului dvs. si a concurentei dvs.
  21. Hotjar. Va permite sa cunoasteti experienta utilizatorilor in timp ce acestia viziteaza web, astfel incat sa aveti informatii.
  22. Intercom.io. Este unul dintre instrumentele all-in-one Growth Hacking care va permite sa comunicati cu utilizatorii dupa ce le-ati studiat comportamentul si interactiunea pe web.

5 hack-uri pentru pastrarea utilizatorilor

Informati despre stiri in deconectare. Site-urile web nu ofera de obicei nimic odata ce va deconectati ca utilizator. Cu toate acestea, o  modalitate de a adauga valoare utilizatorului poate fi sa ii oferiti informatii valoroase odata ce au parasit sesiunea, cu scopul de a le arata beneficiile paginii. Un exemplu clar in acest sens este Mailchimp, KISSmetrics sau Intercom, care au dezvoltat mecanisme de redirectionare a utilizatorilor care se deconecteaza de la cont catre o pagina in care isi arata ultimele stiri. In acest fel, utilizatorii vad cum le sunt furnizate materiale noi, lucru care este intotdeauna avantajos pentru retinere.

Reinnoieste automat. Exista site-uri web precum Iwantmyname care nu permit o reinnoire anuala a domeniului ci  ofera doar posibilitatea activarii reinnoirii automate, ceea ce duce la neglijarea de catre mai mult de unul sau doi utilizatori a acestei optiuni si generand mai multe beneficii pentru afacere si, prin urmare, un grad mai mare de retentie.

Pune contul in stand-by.  Daca un client decide sa-si anuleze contul, o modalitate buna de a depasi dificultatea si de a-l face sa ramana cu un picior in afacerea noastra online poate fi lansarea unei ultime oferte pentru ca el sa-si lase contul in stand-by la un  pret redus  si astfel incat sa poata extinde retinerea utilizatorilor in timp, asa cum a propus Aweber. Cine stie? Poate il poti face sa se razgandeasca!

Mentineti utilizatorul prin noutati atractive. O alta modalitate interesanta care va poate ajuta sa cresteti retentia utilizatorilor este, in acele cazuri in care utilizatorul a decis sa puna capat relatiei sale cu afacerea dvs. prin stergerea contului,  anuntati-l despre stirile pe care le-ati pregatit si ca, poate te ajuta sa te gandesti de doua ori. Un exemplu al acestui hack este Codeschool, care ofera o revizuire a cursurilor viitoare ca o ultima incercare de a determina utilizatorul sa-si pastreze contul.

Umorul ca ultim apel. Folosirea umorului poate fi o ultima solutie buna pentru a atenua si a obtine retinerea extrema a utilizatorilor. De exemplu, avem formularul de dezabonare Copyfruit, unde apare o fotografie cu chipul trist al unuia dintre redactorii sai iti ia ramas bun de la tine dar, in acelasi timp, iti cere sa o regandesti.

Growth Hacking: cum se implementeaza

V-am spus deja toate elementele de care aveti nevoie pentru a va dezvolta compania, acum este timpul sa le invatati si sa le aplicati, pentru aceasta va propunem Postuniversitarul in Growth Hacking in care experti activi va vor invata cum sa implementati cultura cresterii pe care fiecare companie. are nevoie.

De asemenea, nu ezitati sa impartasiti si daca cunoasteti mai multe instrumente de Growth Hacking, exemplu sau strategie interesanta, ne-ar placea sa va cunoastem!