Instagram are in prezent aproximativ 800 de milioane de utilizatori activi intr-o luna , cifra care continua sa creasca an de an. Din acest motiv, confruntarea cu aceasta paradigma, obtinerea de adepti si vizibilitate este o provocare. Acesta este motivul pentru care, mai jos va explicam cum puteti obtine mai multi adepti si mai mult angajament in publicatiile dvs.
O viziune strategica pentru a obtine succesul
Care este telul tau? Care este stilul tau? Unde vrei sa mergi? Ele sunt doar cateva dintre intrebarile la care ar trebui sa raspunzi inainte de a incepe. Daca aveti o strategie „vedem pe masura ce…” nu va va oferi rezultate bune. Concentrati-va pe ceea ce doriti sa obtineti si cum aveti de gand sa o faceti.
Definiti ce tema va predomina in postarile de profil. Acest lucru nu inseamna ca nu puteti varia in continut, ci va va face sa va concentrati mai clar pe tipul dvs. de publicatii si astfel veti ajunge la publicul care se va identifica cu dvs. si, in consecinta, veti avea o interactiune mai buna in publicatiile dvs.
Tipul de publicatii pentru a profita la maxim
Instagram va permite sa postati fotografii, videoclipuri si a lansat recent optiunea de a crea postari temporare live care sunt sterse dupa 24 de ore, cunoscute sub numele de Instagram Stories . O alta noutate aparuta este Instagram Shopping.
In fotografiile din Instagram se pot incarca in orice moment. Este indicat sa plasati un comentariu in publicatie, sa indicati locatia geografica sau locul in care a fost luat si sa etichetati persoanele care va insotesc.
De videoclipuri sunt , de asemenea , un format bun si puteti , de asemenea , sa il incarcati ca un post de inregistrare. Continutul in acest format este foarte atractiv si va ofera posibilitatea de a oferi mai multe informatii despre moment. Puteti edita cu aplicatii pentru ao mentine scurt si direct.
Postarile live pe instagram sau Instagram Stories pot fi combinate cu fotografii si videoclipuri si se pot adauga la postare pe masura ce incarcati lucrurile. Aceste postari sunt sterse in 24 de ore. Una dintre limitarile pe care le vad este ca oamenii iti pot face comentarii, dar in particular si nu le poate placea, astfel incat implicarea ta publica sa nu creasca.
Functia Instagram Shopping este un instrument conceput exclusiv pentru companii, in special pentru magazine. In cazul in care vindeti un produs, aceasta functie va va permite sa etichetati produsele in fotografii adaugand pretul la care il vindeti.
Trucuri pentru a obtine adepti pe Instagram
Exista o mare varietate de aplicatii externe pentru a profita la maximum de instagram . Lucrul important pentru a reusi este ca le folosesti pe cele care iti ofera cu adevarat ceea ce vrei sa obtii.
1 # Un profil fara urmaritori este un profil incomplet
Desi spunem ca dimensiunea nu conteaza, din pacate pentru a fi influencer, acest lucru este important. Multe marci te vor contacta cand vei vedea numarul tau de urmaritori si pentru asta trebuie sa muncesti din greu. Multi oameni va vor recomanda sa cumparati adepti, „total pentru bani putini puteti incepe cu un numar mare”, dar nu sunt in favoarea realizarii acestuia, mai ales ca daca doriti sa transmiteti rapoarte care masoara eficienta actiunilor dvs., numerele vor fi fantome, nimic. realitate.
2 # Continutul conteaza
Pe Instagram puteti gasi totul, continut de buna calitate si continut de gunoi direct. Exista diversitate pentru toate gusturile, dar realizarea de continut de calitate nu este complicata. Din fericire, aceeasi platforma are filtre si optiuni de editare care va permit sa faceti ceva atractiv. Exista, de asemenea, aplicatii externe care va ajuta sa imbunatatiti considerabil continutul cu filtre, muzica, efecte etc.
3 # Hashtag-urile sunt importante
Utilizati hashtag-urile #. Puteti include cuvinte generale sau mai specifice, de exemplu, daca faceti un preparat gastronomic in Barcelona, puteti utiliza hashtag-uri precum # Spania #Barcelona #Cocina, dar si #CocinaMediterranea #CocinaGoutnet #ChefdeBarcelona. Te va ajuta sa fii vizibil in publicatiile mai largi, dar si in cele in care oamenii au un interes specific, cum ar fi gatitul.
4 # Utilizati etichete pentru a atrage atentia
Desi este adevarat ca etichetele se nasc pentru a include persoanele care apar in fotografie, este de asemenea adevarat ca a devenit o practica obisnuita sa atraga atentia unora dintre utilizatori. Puteti eticheta profilurile dorite si vor primi o notificare, care le va face sa priveasca fotografia; Veti aparea, de asemenea, in sectiunea fotografii in care apareti pe profilul lor.
5 # Faceti mentiuni in toate comentariile si postarile dvs.
Daca doriti ca brandurile sa va cunoasca sau doriti sa va creasca interactiunea, faceti mentiuni @, astfel vor primi o notificare si va vor vedea cu siguranta publicarea.
6 # Profitati de geolocalizare
Utilizarea locatiei are avantajele si dezavantajele sale, va poate localiza in loc daca impartasiti fotografia in acelasi timp in care o faceti, astfel incat confidentialitatea dvs. sa fie expusa. In special pentru tineri, poate fi o problema cand vine vorba de siguranta. In ceea ce priveste vizibilitatea, va ajuta sa pozitionati publicatia dvs. in cautarile locului, astfel incat sa puteti ajunge la multe alte persoane.
7 # Urmareste sa fii urmarit
Nu toata lumea este de acord cu aceasta practica, dar va pot spune ca functioneaza, ca trebuie sa tineti cont ca doar 30-40% dintre persoanele pe care le urmati sunt cele care va vor urma mai tarziu. Acest lucru este influentat de multe lucruri, de calitatea publicatiilor dvs., de subiectele sau tipurile de fotografii pe care le impartasiti … Oricum, ei trebuie sa se simta identificati cu dvs. astfel incat sa se simta motivati.
8 # Pentru a genera o comunitate trebuie sa interactionati
Cand vorbesc despre interactiune, nu este vorba doar de a raspunde la comentarii la postarile dvs., ci de a da valoare postarilor altor persoane; deci este convenabil ca daca primiti un profil pe care doriti sa-l urmariti sau doriti ca comunitatea dvs. sa va cunoasca, sa faceti comentarii la postarile lor sau sa le placa. Cu cat interactionezi mai mult cu alti utilizatori, cu atat vizibilitatea ta va creste in aceasta retea.
9 # Un singur filtru pentru intregul cont
Este recomandat sa folositi intotdeauna acelasi filtru si, mai ales, sa nu le abuzati, deoarece acest lucru poate strica estetica fotografiilor noastre. Un amestec de filtre diferite nu arata bine intr-un profil in care o fotografie cu un filtru din anii ’70 este alaturi de una alb-negru.
10 # Evidentiati-va povestile
Acum Instagram permite salvarea povestilor in partea de sus a profilului. Salvarea acestora poate fi o scrisoare de intampinare buna , intrucat atunci cand cineva acceseaza prima data un cont, „Featured” poate arata utilizatorului ceea ce iti place inainte de a ajunge sa-ti vada imaginile. Puteti crea o fotografie de coperta pentru evidentierele dvs. care urmeaza aceeasi linie pentru a da un aspect mai profesional.