In ultimele vremuri, am fost bombardati cu multe modele si antrenamente de fitness noi. Fiecare pretinde a fi „remediul” rapid pentru o sanatate buna si un corp fit. Poate deveni foarte confuz. Dar jogging-ul este un antrenament perfect care s-a dovedit a fi avantajos pe termen lung.

Ce este exact Jogging?

Jogging-ul este o forma de alergare sustinuta sau mers intr-un ritm constant si rapid. Este mult mai lent decat alergatul, dar este mai rapid decat mersul pe jos. Scopul principal al jogging-ului este sa va mentineti ritmul fara a provoca multa incordare organismului. Aceasta are un impact mai mic asupra organismului, consuma mult mai putina energie si, prin urmare, ofera mai multa rezistenta in timp.

Jogging-ul este cel mai potrivit pentru persoanele care nu se angajeaza in regimuri de fitness riguroase. Este folosit pe scara larga de catre oameni pentru incalzirea corpului in timpul rutinelor sau alergarilor. Oamenii care se pregatesc pentru alergari si maratoane fac jogging pentru a construi rezistenta si pentru a pregati corpul.

Motivele pentru care jogging-ul este bun pentru tine

Jogging-ul este un antrenament complet si serveste de asemenea la pregatirea corpului pentru un antrenament intens si alte activitati fizice. Ai fi surprins sa stii ca jogging-ul face mult mai mult pentru corpul tau decat sa ajute la pierderea in greutate. Ajuta la construirea rezistentei si rezistentei in corp fara a fi prea aspru. Intareste muschii si oasele si mentine, de asemenea, inima si mintea sanatoasa. Lista lunga de beneficii pentru sanatate a jogging-ului a fost discutata mai jos:

Jogging-ul ajuta la pierderea in greutate

O jumatate de ora de jogging arde cu usurinta in jur de 300 de calorii. Joggingul stimuleaza metabolismul si este mai eficient decat simpla plimbare. O dieta sanatoasa impreuna cu jogging-ul obisnuit vor topi acei centimetri in plus. Jogging-ul nu numai ca arde grasime, dar te ajuta sa-ti mentii greutatea.

Imbunatateste rezistenta oaselor

Avantajul joggingului este ca mentine sanatatea oaselor. Cand incepi sa faci jogging, oasele intampina o anumita cantitate de stres si incarcare. Joggingul pregateste oasele pentru a suporta acest stres suplimentar pe care incepe sa-l indure in mod regulat. Joggingul intareste oasele si previne traumele si ranile osoase. Imbunatateste grosimea oaselor si elimina probleme precum osteoporoza, artroza si artrita reumatoida. De asemenea, face oasele soldului si ale coloanei vertebrale mai puternice.

Dezvolta muschii

Jogging-ul va ajuta corpul sa devina mai tonifiat. Actioneaza pe muschii mari si ii dezvolta. Este excelent pentru coapse, gambe, muschi gluteali etc.

Mentine mintea sanatoasa

Joggingul joaca un rol major in imbunatatirea sanatatii mintale a persoanei. Cand faci jogging, corpul tau elibereaza hormoni numiti endorfine care te ajuta sa iti ridici spiritul si sa te faca sa te simti pozitiv fata de tine. Si de aceea te simti calm si intinerit dupa alergare.

Bun pentru inima

Jogging-ul este un antrenament cardiovascular excelent care imbunatateste sanatatea inimii tale. Acesta ajuta la mentinerea problemelor cardiace si a bolilor la atingere. Joggingul asigura ca sangele este pompat mai repede catre inima si, astfel, mentine tensiunea arteriala. Nivelul colesterolului si al glicemiei sunt de asemenea sub control.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here