Daca cititi acest articol, probabil va intrebati daca puteti imbunatati SEO cu continut sau daca exista avantaje SEO de marketing de continut de care ar trebui sa fiti constienti.

Cum functioneaza impreuna marketingul de continut si SEO

Optimizarea motoarelor de cautare, sau SEO, este procesul prin care un site web este optimizat pentru a obtine rezultate mai bune si pentru a se clasa mai bine in cautarile relevante. Marketingul de continut, pe de alta parte, este un subset de marketing de intrare care implica mutarea unui vizitator al site-ului web prin canalul de vanzari, oferindu-i piese de continut utile, interesante sau convingatoare.

Desi aceste doua strategii pot parea diferite, este posibil sa creati o strategie de marketing de continut pentru SEO – adica o strategie de marketing de continut care va ajuta site-ul sa se claseze mai bine, pentru mai multe cuvinte cheie, si sa ajunga la mai multi clienti.

Pe masura ce algoritmii Google s-au dezvoltat si s-au schimbat, au inceput sa favorizeze multe dintre elementele unui bun plan de marketing pentru continut – de exemplu, continut proaspat de o anumita lungime, cu directionare adecvata a cuvintelor cheie si pe anumite pagini. De fapt, o strategie SEO solida presupune acum crearea de continut la fel de mult pe cat implica factori clasici, mai tehnici.

Avantajele SEO ale marketingului de continut

Sa ne uitam putin mai atent la unele beneficii SEO de marketing de continut si sa invatam modalitati specifice prin care un plan de marketing de continut va poate oferi un avantaj fata de concurentii dvs. in clasamentele motoarelor de cautare.

Daca sunteti in cautarea unei strategii de imbunatatire a continutului si a clasamentului SEO, puteti apela la Detedi, o agentie de publicitate cu servicii complete care va ofera un avantaj asupra concurentei – atat in ​​continut, cat si in clasamente.

Va putem construi un plan complet personalizat pentru a incorpora continut, cum ar fi articole SEO, advertoriale, postari pe blog, infografii, etc. Contactati-ne astazi pentru a afla ce putem face pentru dvs. accesand acest link: https://detedi.com/.

Mai mult continut = mai multe oportunitati de cuvinte cheie

Motoarele de cautare nu pot „vedea” site-uri web ca noi. Desi noi, ca fiinte umane, putem privi un site cu imagini si sa intelegem ca este un site de comert electronic care vinde lese, boluri pentru caini si jucarii pentru caini, Google nu are cum sa stie care este scopul unui site, cu exceptia cazului in care aceste cuvinte sunt scrise undeva.

Marketingul de continut va permite sa treceti dincolo de micile paragrafe ale copiilor paginii de pornire si descrierilor de text alternativ pe fotografii, unde spatiul dvs. pentru cuvinte cheie poate fi limitat. Prin utilizarea articolelor, postarilor de blog, advertprialelor, ghidurilor si a altor continuturi scrise, puteti utiliza mai multe cuvinte cheie relevante pentru site-ul dvs. si pentru ce cauta oamenii.

De exemplu, daca site-ul dvs. vinde articole pentru animale de companie, va recomandam sa va clasati bine pentru cuvintele cheie legate de lese pentru caini. In loc sa incercati sa inghesuiti toate cuvintele si expresiile legate de lesa intr-un singur spatiu sau pagina mica, puteti scrie un ghid foarte natural, cum ar fi „Cum sa alegeti o lesa potrivita pentru cainele dvs.” sau sa creati o postare pe blog despre cele mai noi culori si stiluri de lese din magazinul dvs. Acest continut nu este doar util si interesant. Este, de asemenea, o oportunitate excelenta de a utiliza cuvinte cheie si de a va clasa bine in cautari!

Google prefera continut mai lung

Potrivit unui studiu, paginile care se claseaza cel mai bine in paginile cu rezultate ale motorului de cautare Google (sau SERP) tind sa aiba si cea mai mare cantitate de continut:

Continutul mai lung este intotdeauna mai bun? Nu neaparat. La urma urmei, daca articolul, postarea de pe blog sau ghidul tau continua fara sa ofere orice fel de informatii substantiale, vizitatorii se vor satura de el si vor pleca, ceea ce iti poate afecta clasamentul. Cu toate acestea, continutul substantial, informativ si detaliat tinde sa fie mai lung, deci este logic sa se coreleze cu cele mai inalte clasamente.

Ganditi-va la ultima data cand ati cautat un raspuns sau un tutorial online. Cat timp v-a trebuit sa gasiti o pagina suficient de detaliata pentru a raspunde complet la intrebarea dvs. sau pentru a va ajuta sa va rezolvati problema? Sansele sunt, ati gasit aceasta pagina imediat.

Pe masura ce SEO a evoluat, s-a schimbat pentru a incorpora alti factori decat densitatea cuvintelor cheie (adica de cate ori ati folosit cuvantul cheie pentru care doriti sa va clasati). Asadar, prin crearea de continut substantial pe care vizitatorii il apreciaza cu adevarat, aveti sanse mai mari sa ocupati locul de top decat cineva care incearca sa obtina o utilizare perfecta a cuvintelor cheie!

Continutul mentine utilizatorii pe pagina mai mult timp

Sa presupunem ca cineva vine pe site-ul dvs., nu gaseste ceea ce cauta si pleaca imediat (fara a vizita alte pagini). Acest lucru se numeste rebot, iar procentul de persoane care fac acest lucru pe fiecare pagina de pe site-ul dvs. este inclus in rata de respingere.

Google poate include valori cum ar fi rata de respingere in profilul SEO general al site-ului dvs. Daca o pagina are o rata de respingere foarte mare, acesta este de obicei un semn ca este ceva in neregula cu aceasta – si Google cu siguranta nu vrea sa continue sa o claseze in mod inalt daca ii trimite pe toti vizitatorii inapoi in rezultatele cautarii. Uneori, continutul va poate ajuta sa combateti o rata de respingere ridicata si sa rezolvati astfel de probleme, mai ales daca este realizat cu atentie.

De exemplu, sa presupunem ca rata de respingere de pe pagina dvs. de pornire este foarte mare si credeti ca acest lucru se datoreaza faptului ca vizitatorii nu stiu de unde sa invete despre produsele sau serviciile dvs. Ati putea adauga un continut pentru a va prezenta compania, a sugera de unde ar putea incepe, sau chiar a face legatura cu unele pagini. Acest lucru ii poate mentine pe pagina mai mult timp, ii poate trimite la alte pagini si reduce confuzia – deci rezolva de fapt trei probleme, nu doar una!

Asa cum am mentionat mai sus, continutul care nu va ajuta vizitatorii, nu isi are sensul sau pur si simplu plictisesc cititorul, poate alunga vizitatorii. Daca continutul dvs. incepe sa trimita oamenii departe foarte repede, acest lucru va poate afecta rata de respingere. Deci lungimea este importanta, dar nu pierdeti nici timpul vizitatorului!

Continutul unic va poate ajuta sa obtineti noi clasamente

In cele din urma, exista un lucru pe care SEO si marketingul de continut il au de multe ori in comun: se concentreaza pe gasirea a ceva ce nu a fost facut pana acum si pe incercarea de a se clasifica foarte bine pentru asta.

Combinand cercetarea cuvintelor cheie – una dintre abilitatile cruciale pe care ar trebui sa le invatati pentru a imbunatati SEO – si programul de marketing de continut, va puteti concentra nu doar pe crearea unei strategii de marketing de continut pentru castig SEO, ci pe crearea de continut unic, nemaivazut, care va expune afacerea sau site-ul vizitatorilor care cauta cuvinte cheie „cu coada lunga”, unde aveti sanse mult mai mari de a va clasa pe primul loc.

De exemplu, daca vindeti bomboane de ciocolata fine online, reactia imediata poate fi crearea unui articol despre motivul pentru care ciocolata are un gust atat de bun sau chiar de ar fi un cadou bun. Dar acest lucru s-a facut cu siguranta inainte! In schimb, facand o mica cercetare, ati putea descoperi ca sunt cateva zeci de persoane care cauta in fiecare luna un articol detaliat despre beneficiile ciocolatei negre pentru sanatate, dar nu exista articole bune pe aceasta tema.

Acesta este un subiect perfect pentru programul dvs. de marketing de continut, deoarece puteti scrie autoritar despre acesta si aveti cunostintele si resursele necesare pentru a face acest lucru. In plus, pentru ca vindeti ciocolata, puteti incheia articolul cu un indemn bland la actiune de-a lungul liniei „faceti clic aici pentru a vedea selectia noastra larga de bomboane de ciocolata neagra, livrate gratuit acasa sau unei persoane dragi”

Atata timp cat continutul pe care il scrieti este unic si relevant pentru compania dvs., aceste piese unice va pot ajuta sa ocupati locuri suplimentare in SERP, sa va clasificati si pentru mai multe cuvinte cheie si sa ajungeti la un public mai larg.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here