Deci, te-ai alaturat unui program de afiliere! Este o veste grozava. Potrivit Forbes , marketingul afiliat este acum responsabil pentru mai mult de 15% din vanzarile de comert electronic. Acest lucru il plaseaza in aceeasi liga cu marketingul prin e-mail si inaintea comertului social si a reclamei grafice — uau!

Dar probabil ca nu va spunem nimic despre care nu stiati deja (si, daca doriti cu adevarat sa aflati mai multe despre cum functioneaza acestea, consultati blogul nostru despre principiile de baza ale marketingului afiliat ). Ceea ce sunteti aici astazi este sa obtineti cateva raspunsuri la intrebarea „Cum pot castiga mai multi bani cu programul meu de afiliere?” Deci, mai departe cu sfaturile si trucurile de marketing afiliat, iar pentru mai multe articole si sfaturi despre marketing afiliat vezi pe meni.ro care te va indruma spre succes.

1. Alegeti cu intelepciune programele de afiliere

Nu fiecare program de afiliere este creat in mod egal si nu fiecare program de afiliere va avea sens pentru baza dvs. de clienti (vom acoperi asta mai detaliat in sectiunea a doua). Pe langa acesti factori, exista si alte consideratii pe care doriti sa le luati in considerare:

  • Alegerea calitatii in locul banilor. Sigur, probabil ca puteti castiga un comision mai mare daca vindeti un produs de calitate inferioara, dar probabil ca oamenii vor fi mai putin probabil sa cumpere, deoarece cei mai multi au inteles sa foloseasca produse ieftine. In plus, promovarea junk-ului va poate afecta serios credibilitatea.
  • Luati in considerare promovarea produselor digitale. Unele dintre cele mai bune programe de afiliere pentru a face bani sunt online. Acestea au adesea rate de conversie ridicate, deoarece ofera acces instantaneu si satisfactie instantanee cumparatorilor.
  • Luati in considerare promovarea produselor care se reinnoiesc lunar . Este in regula sa promovezi produse sau servicii care genereaza un singur comision, dar primirea unui comision lunar recurent face ca afacerea ta afiliata sa fie mai previzibila si mai stabila.

2. Intelege-ti publicul

Studiile arata ca oamenii nu urasc reclamele, ci urasc reclamele proaste . Un aspect al unei reclame proaste este irelevanta. Sa presupunem ca gestionati un site web de pescuit. Nu ar avea sens sa rulezi reclame afiliate pentru un computer doar pentru ca aproape toata lumea probabil are un computer acasa. Clientii tai nu sunt acolo pentru acest tip de continut; ii va incurca, ii va enerva, ii va face sa creada ca ai ramas fara continut sau, cel mai rau, ii va face sa creada ca incerci sa vinzi ceva nepotrivit pentru a castiga bani rapid. 

Marketingul afiliat de succes inseamna promovarea numai a articolelor care se potrivesc nevoilor si dorintelor imediate ale publicului dvs. Cu cat produsul sau serviciul este mai relevant, cu atat este mai probabil sa cumpere; in plus, educarea acestora asupra produselor sau serviciilor relevante poate fi considerata continut cu valoare adaugata, nu publicitate ciudata sau neasteptata. Asadar, ganditi-va intotdeauna de ce oamenii vin pe site-ul dvs., se alatura listei dvs. de e-mail marketing sau va urmaresc pe retelele sociale.

3. Fii de incredere

Unii oameni folosesc marketingul afiliat doar pentru profit, nu pentru a beneficia clientii lor. Unii chiar isi vor induce publicul in eroare cu reclame si promotii afiliate necinstite, spam sau incearca sa ascunda faptul ca este un link de afiliat. Iata un sfat: cei mai multi cititori le pot mirosi la o mila departare – si este in regula, daca esti sincer in privinta intentiei!

Daca produsul sau serviciul pe care il promovati este relevant pentru publicul dvs., nu le va deranja continutul. Cu toate acestea, daca simt ca incercati sa-i inselati sau sa profitati de cititorii lor cu prea multe reclame irelevante, sunt susceptibili sa plece si sa nu se mai intoarca. 

4. Ofera un bonus

Cand dezvaluiti o relatie de afiliat – si ar trebui, pentru ca asa cum am mentionat deja, construirea increderii este o necesitate – consumatorii va vor aprecia onestitatea si nu le va deranja sa contribui la profitul dvs. prin utilizarea linkului dvs. (opusul poate fi adevarat; daca ei simt ca nu sunteti sinceri cu privire la afilierile dvs., pot merge direct la vanzator doar pentru a evita sa va acorde creditul de recomandare!). 

Desigur, prin dezvaluirea unui afiliat, acestia au in continuare posibilitatea de a merge direct la vanzator (si vor sti ca probabil si alte site-uri gazduiesc linkul de afiliat). Asadar, luati in considerare oferirea unui stimulent pentru a va folosi linkul de afiliat. Aceasta este o modalitate excelenta de a da un impuls vanzarilor tale afiliate si de a te diferentia de ceilalti afiliati concurenti! 

5. Creati o varietate de anunturi

De obicei, un furnizor va va oferi o varietate de reclame de utilizat pe site-ul dvs. web, canalele sociale si prin e-mail. Daca nu o fac, va trebui sa faci toata munca, asa ca tine cont de asta. Cu toate acestea, chiar daca va ofera unele active, veti dori totusi sa va creati propriile anunturi (daca va permit), astfel incat sa va puteti deosebi de competitia afiliata. 

Odata ce aveti un arsenal bun de reclame, veti dori sa le schimbati frecvent si sa testati diferite versiuni pentru a vedea care sunt cele mai eficiente pentru clientii dvs. Poate dura ceva timp pana sa descoperi cea mai buna formula si, de asemenea, s-ar putea sa descoperi ca trebuie sa rotiti continuu anunturile pentru a atrage mai multa atentie.