In calitate de semnatar al angajamentului ONU „Ambitia de afaceri pentru 1,5 ° C”, Nestle este una dintre primele companii care si-a impartasit planul detaliat si limitat in timp si care a facut acest lucru inainte de termen. Compania ia masuri pentru a reduce la jumatate emisiile sale pana in 2030 si pentru a atinge zero net pana in 2050 – chiar si in timp ce compania creste.

Actiunile se concentreaza pe sprijinirea fermierilor si furnizorilor pentru a avansa agricultura regenerativa, plantarea a sute de milioane de copaci in urmatorii 10 ani si finalizarea tranzitiei companiei la energie electrica 100% regenerabila pana in 2025. In plus, Nestle creste continuu numarul marcilor „carbon neutre”.

Presedintele Nestle, Paul Bulcke, a declarat: „Consiliul recunoaste importanta strategica a luarii de masuri decisive pentru a aborda schimbarile climatice. Acesta sustine accelerarea si extinderea activitatii noastre pentru a asigura succesul pe termen lung al companiei si pentru a contribui la un viitor durabil pentru generatiile viitoare. ”

Aceasta foaie de parcurs este rezultatul unei revizuiri complete a afacerilor si operatiunilor Nestle pentru a intelege profunzimea provocarii si a determina actiunile necesare pentru a o aborda. Compania a emis 92 de milioane de tone de emisii de gaze cu efect de sera in 2018, care vor servi drept baza pentru masurarea progresului.

„Abordarea schimbarilor climatice nu poate astepta si nici noi nu putem. Este imperativ pentru succesul pe termen lung al afacerii noastre ”, a declarat Mark Schneider, CEO Nestle. „Avem o ocazie unica de a aborda schimbarile climatice, deoarece operam in aproape toate tarile din lume si avem dimensiunea, amploarea si capacitatea de a face diferenta. Vom lucra impreuna cu fermieri, parteneri din industrie, guverne, organizatii neguvernamentale si consumatorii nostri pentru a reduce amprenta noastra de mediu.”

Munca Nestle pentru a ajunge la zero net se intinde pe trei domenii principale:

Compania lucreaza deja cu peste 500 000 de fermieri si 150 000 de furnizori pentru a-i sprijini in implementarea agriculturii regenerative. Astfel de practici imbunatatesc sanatatea solului si mentin si refac ecosisteme diverse. In schimb, Nestle ofera recompensarea fermierilor prin achizitionarea marfurilor la o prima, cumpararea unor cantitati mai mari si co-investitia in cheltuielile de capital necesare. Nestle se asteapta sa obtina peste 14 milioane de tone de ingrediente prin agricultura regenerativa pana in 2030, sporind cererea pentru astfel de bunuri.

Nestle isi extinde, de asemenea, programul de reimpadurire pentru a planta 20 de milioane de copaci in fiecare an, in urmatorii 10 ani, in zonele in care obtine ingrediente. Mai multi copaci inseamna mai multa umbra pentru culturi, mai mult carbon eliminat din atmosfera, productii mai mari si imbunatatirea biodiversitatii si a sanatatii solului. Principalele lanturi de aprovizionare ale companiei cu produse de baza, cum ar fi uleiul de palmier si soia, vor fi fara defrisari pana in 2022. Prin eforturi ca acestea, Nestle construieste parteneriate pe termen lung si ofera comunitatilor agricole o certitudine mai mare si venituri mai mari.

In operatiunile sale , Nestle se asteapta sa finalizeze tranzitia celor 800 de locatii din cele 187 de tari in care opereaza la energie electrica 100% regenerabila in urmatorii cinci ani. Compania isi schimba flota globala de vehicule pentru optiuni de emisii mai mici si va reduce si compensa calatoriile de afaceri pana in 2022. De asemenea, implementeaza masuri de protectie si regenerare a apei si abordeaza risipa de alimente in operatiunile sale.

In cadrul portofoliului sau de produse , Nestle isi extinde continuu oferta de alimente si bauturi pe baza de plante si reformuleaza produsele pentru a le face mai ecologice. Creste numarul de marci „neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon” pe care le ofera pentru a oferi consumatorilor posibilitatea de a contribui la lupta impotriva schimbarilor climatice. Alimentele pe baza de plante Garden Gourmet , precum si suplimentele Garden of Life vor atinge neutralitatea carbonului pana in 2022; Alimente pe baza de plante Sweet Earth , printre alte marci, vor face acelasi lucru pana in 2025. Acestea vin pe langa Nespresso , Pellegrino, Perrier si Acqua PannaAngajamentul fata de neutralitatea carbonului pana in 2022, restul categoriei Nestle Waters realizand acelasi lucru pana in 2025.

Magdi Batato, vicepresedinte executiv si sef de operatiuni, a declarat: „Cu aproape doua treimi din emisiile noastre provenite din agricultura, este clar ca agricultura regenerativa si reimpadurirea sunt punctele centrale ale drumului nostru catre zero net. Aceste eforturi vor reduce emisiile si vor imbunatati biodiversitatea la scara larga. De asemenea, vom continua sa eliminam emisiile din operatiunile noastre si sa imbunatatim portofoliul nostru de produse. Ne-am taiat munca si ne-am angajat sa le oferim. ”

Nestle a obtinut obiectivele sale de reducere a emisiilor aprobate de initiativa „Target-uri bazate pe stiinta” (SBTi), in concordanta cu nivelurile necesare pentru indeplinirea obiectivelor Acordului de la Paris. SBTi este o colaborare a organizatiilor non-profit care este considerata standardul aur international in evaluarea angajamentelor nete zero. Nestle va furniza actualizari anuale pentru a oferi transparenta cu privire la progresele sale.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here